?color1=0xffffff&color2=0xfffffffs&autoplay=1&loop=1&hl=en_US&rel=0" type="application/x-shockwave-flash" width="200" height="25" allowscriptaccess="always" allowfullscreen= "true">
Assalamualaikun ♥ Salam Sejahtera ♥ Annyeong Haseyo ♥ Fida Here
║█║▌║▌║▌fida
Im Waiting for . .
Sunday, 1 July 2012 ? 0 Juri ♥ ?



Bismillahirrahmanirrahim ..Assalamualaikum semua :))

Hari nie 1 Julai suda.. selamat bulan Julai semua.. ahak. ehh ? ade ke mcm 2 ? selamat hari jadi ade la kan ? tp takpela , x kisah la mane2 pun yg penting nye bulan jun dah lepas pun.. setengah tahun dah berakhir..kan ? mcm x percaya je.. haa mcm mane dgn azam2 yg dicipta mase awal2 thun hari 2 ? agak2 dah tercapai ke? dah stgh thun nie berlalu ..hehe. sama2 la kita muhasabah bersama. ana pun sama nie ..duk mengata org je lebih.. Hee

Esok 2 Julai ! macam tak percaya dah masuk semester IV. senior ke? ekk? x best nye... aku ttp suka untuk jd seorang junior..hik2.. knp ? sebab.. ''ala junior je pun.. mmg x tawu pape sgt''..itu ayat common senior  bg pelajar2 baru aka budak sem I, OR II :DD . Untung nyee..kalau wat slh mesti x malu sgt kan n xde la bersalah sgt..Tapi kalau dah sem IV buat salah lagi, tak tahu la.. Eh apa aku merepek ? Ok wat2 faham jela ye~~

Sebenar nya mata dah penat, otak pun dah x larat lg utk mencerna apa2 skrg sbb dah dekat 2 hari duk mengEdit blog nie. haih. aku mmg x pandai berblog weh. Tolong la ajar ye kwn2 yg baik hati semua :') 

CURRENTLY im waitimg for . . .

1.Menanti Ramadhan tiba. tak sabar ! :D
2.Menanti masa utk ukur baju baru! bila lagi ? dah setahun lebih pakai baju sama. je ://
3.Menanti seseorang dtg meminang! HAHA.ok tipu je..


If Im Hurt U, Then Im Sorry . Assalamualaikum


Awak baca ke ? Terima kasih awak ye :D




Older Post . Newer Post